breathe out so i can breathe you in

Varje dag som går så gör vi val som påverkar framtiden. Det låter skrämmande men det är sant, att varje val kan avgöra hur din framtid ser ut och vad du kommer göra om 5-10 år. Att varje beslut om varje jobbchans, val av vänner, romanser, framgångar och motgångar tar dig vidare i livet. Jag är glad över de ofrivilliga valen jag har gjort på senaste tiden, de val som jag inte ens har behövt att tänkat efter på, utan dom jag bara har gjort som har tagit mig hit där jag sitter idag. Jag har aldrig tvekat på dem val jag gjort helt spontant, utan att tänka efter före jag har gjort dem just nu. Sedan har det även varit saker som hastigt flugit ur mig i frustration, i irritation och i totalt kaos som har förstört saker för mig, som har tagit delar av mig. Som jag skäms över och som jag ber om förlåtelse för. Mina dåliga val som bara har tagit över mig. Just nu så spelar inte min kropp och min hjärna i samma lag. Kroppen säger ena saken, hjärnan säger andra.

Just nu sitter jag och tittar på en person, förmodligen personen närmast mitt hjärta just nu. Jag ljuger om jag säger annat. Det är personen som jag väljer att stå brevid och växa med, i både motgång och i framgång. Han sover, det är så rofyllt. Han är så vacker, han ler i sömnen och jag behöver inte ens koppla mina tankebanor samman utan att undra vad det är han drömmer. Han rör lite smått på tårna, jag undrar verkligen vad det är han drömmer.
Det här är för mig det vackraste jag någonsin kommer att få, det är det närmaste himlen jag kommer få uppleva i mitt liv. Jag kommer aldrig att ge upp den här killen, min älskade pojkvän, min framtid.
Jag har hittat rätt här i livet, det är såhär jag vill leva. Även i de värsta stunderna så vill jag dela dom med dig och ingen annan, jag vill ta mig ur dom med dig, och ingen annan. Jag vill uppleva all min lycka med dig, och ingen annan. Just nu vill jag bara krypa ner brevid honom och ge honom en puss i pannan, strycka min hand över hans bröst och känna värmen. Jag önskar verkligen att jag kunde, men det går inte just nu. Inte just i detta läge.
Det finns ingenting finare än att få vakna upp brevid dig, att känna din arm runt mig, hur du famnar om mig och pussar mig bak på axeln. Jag vill vakna så varje morgon, för resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0