ah okej


Låt som när du är ledsen sörjer till?

kings of leon - closer

eller sörjer och sörjer, ja.. det finns ju många fina låtar

 

Beroende av:

öööööhm.... choklad kanske

 

Vad tror folk om dig?

haha dom som inte känner mig har nog väldigt många förutfattade meningar

men jag är faktiskt jätte snäll!

 

Stämmer det?

ja

 

Vad får du oftast komplimanger för?

mitt leende och mina ögon har jag väl hört mest
men kanske mina tänder??

 

Hur imponerar man på dig?

får game winning kill på cod

Brukar du skratta för dig själv?

åt mig själv mest

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

vi hörs sen<3

 

Var bor du?

in the m-huuud. nä men typ. sundsvall räcker väl

 

Trivs du där?

ooom jag gör

 

Har du haft sex idag:

too many times

 

Hur svarar du i mobilen:

this is mtv rap eller isas iphone (hahaha sara kommer du ihåg det? mtv rap)

 

Vem ringde du senast?:

papichulio

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

nähäääää. jahaaa okej, hahahahahahahhaa.. aah men då hörs vi, ligg lugnt, puss älskar dig

 

Antal timmar sömn inatt:

beror väl helt och hållet på hur man räknar

 

Sov du ensam:

no no no

 

Brukar du komma i tid:

optimist

 

Hur känner du dig nu:

öm

 

Vanligaste färg på dina kläder:

anti färgglad

 

Vad tycker du om fötter:

vackra

 

Vad saknar du:

saknar ett linne jag glömde i thailand på en bar

 

Hade du en bra kväll igår:

oh yeeh

 

Favorit dryck på morgonen:

proteindrink(he...heh...he..)

 

När brukar du oftast gå och lägga dig:

ja, när calle kommer och håller om mig

 

Är du blyg?:

både ja och nej. inför nya människor ja, det var verkligen jobbigt när jag följde med calle
på hans grannes artonårs kalas, det gjorde lite ont i hjärtat.

Sysslar du med någon idrott:


vinpimpling


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

goajeaaa

 

Har du spytt offentligt:

för många gånger

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

knulla som ett jävla djur

Är du nöjd med ditt liv:

otroligt, fantastiskt.

 

Är du bortskämd:

När calle har lön, JA

 

Vad gör du i morgon:

samma sak som idag

 

Vad är det värsta du vet?:

att inte calle tillfredsställer mig varje dag.....

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

arå, det dugefint

 

Vad är det finaste du fått?:

min födelsedagspresent när jag fyllde 19

 

En speciell dag du minns:

15 septemeber!



Du samlar på:

femtioöringar

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

gud

 

När grät du senast:

när jag fick den i röven förut, haha fyfan

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

ta med mig calle till en öde ö ;)

 

Vill du gifta dig:

går väl

 

Vill du ha barn:

6 st

 

Är du musikalisk?:

otroligt, har en hel del sångtalanger i duschen

 

Vad dricker du helst när du är törstig:

Det som finns i kylen.

 

Bor dina föräldrar tillsammans:

tror det

 

Biter du på naglarna:

 

när jag är nervös biter jag jämt, SKIT ÄCKLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0