you'll never find nobody better then me

kunde inte bry mig mindre för efter dig så är det lyx att va singel, du är lika med mycket problem och du vet vad jag tycker om det, så lägg av och spela dina spel o bara gå din väg.
jag gav dej all min tid, jag gav dej hela mitt liv, helt fritt, utan bricktid, jag gav hela mitt liv, jag försöker också förstå, varför jag stannade kvar, jag litade blint på dina svar när jag frågade i förtroende och jag frågar mej själv, varför? jag var beroende, beroende av dej och ditt sätt, ditt vett och etikett, hur du fick mej bli en simpel marionett. jag var ett spel för gallerierna, och ut i fall att du behövde vandra helt ensam, berövad på skratt
så skulle jag finnas till hands, för lite glans & romans, ge dej total uppmärksamhet, fylla ditt liv med substans
jag var en drog som du gick på, du fick din kick så, blev fucked up, helt schizo, på allt skit som du gick på.

en sekund med dej är ett överdrivet slöseri med liv, övergiven, men jag behöver tiden utan ditt jävla prat
efterbliven, efter tiden ihop är du inte värd mitt hat, och du ringer mitt på natten och gråter, och det rör mej inte
det finns minnen jag knappast förlåter, så jag hör det inte, jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken att min önskan besannas, och andra behandlar dej som oren. ogenomtränglig för dina vänliga inviter igen
du sliter i den sak vi hade, medan jag skiter i den, igen då, jag är inte den rätte, och du har själv sett det, så tyst nu du är så söt när du bara drar åt självaste helvete






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0