vissa människor.

ok, haha jarå. jag har allt fått klartecken, nu ska jag sluta waina och börja blicka lite framåt;) hehe.........
och nu tänker ni... hmmm.. vad äre hon wainar om, och vad äre allt handlar om? haha. fortsätt fundera.
aja, idag då? jo.. först sov man bort 4 timmar när man kom hem från skolan, detta var dock INTE ok!
sedan åkte jag och träffade frida, blev lite smått besviken på vissa andra människor med, men what tooo do whattt to doo. handlar om att prioritera lite mabyy? hm ja.. sedan så åkte jag till jossa och hjälpte henne med hennes iphoooone (welcome to the club now ;)) därav träffade jag baby och hans kompisar. lite små trevligt sådär. testade hur fort bilen gick, trode jag hade en snut efter mig, mycket skratt iaf! det var rüüüüüligt.
dom skulle lira boll så jag drog hem, hade inte lust att kolla på turklands landslag i höglunda hallen.

nu ligger jag i sängen och kikar på roast at berns, haha roligt det är. så sjuka människor. och fuck alla som säger att petra mede är dålig, hon är ju riktigt rolig den kvinnan;) heheheh. aja.

funderar också på at göra lite förändring på bloggen, vad vill ni höra om, vad vill ni se osv osv osv.
helt patetiskt att jag skriver och frågar er för ni kommenterar ju ändå aldrig. hmf..
aja, nu ska jag stänga mina två blå och hoppas på en ännu bättre dag imorgon. sov sött hare gött. peace out

saknar mitt röda hår som ett djur med men ack beauty is in blonde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0