Vilken jävla dag alltså! Lätt bästa i ...

Vilken jävla dag alltså! Lätt bästa i mitt liv hittills, det saknades bara en person som kunde ha gjort det tusen gånger bättre men hur som Haver. Drog hem till jossa i min klass kl 9 imorse, vi skulle ha gått till busbacken men det ändrades pga vädret. Så började dricka där uppe vid nio, sedan drog vi ner till skolan vid elva. Skrek som Nå jävla vilddjur, sjöng o hade oss, precis som det ska vara på studenten! Vi åkte till skolan för att hämta ballonger men det blev inget av för dom var försenade så jag jossa eve Madde o Annelie drog hem till jossa o fixa lite saker sedan drog vi ib på torget, hämtade våra ballonger av en klasskompis o dansade satan på scenen. Sedan släppte vi ballogerna o fortsatte festa loss. Mötte upp Frida o sedan drog jag hem ( Frida är bäst) aja, mådde pyton när jag kom hem så svepte resorb o tog en "powernap" På två timmar Sedan mådde jag prima!! Drog hem till eve o fortsatte dricka o tryckte en pizzzzzzzaaa. Därav fick vi skjuts till en annan i klassen, drack oss mer packade med hela klassen o Sen drog vi På stads. Jag älskar stads men det var inte hundra idag, eller så var det jag som var för sne, eller helt slut så att säga. Så fick skjuts hem Av snälla Sanne nyss o ligger i sängen nu. Just svept lite resorv, ska ta o käka nå gotta o sedan sova. Imorgon är det möte på skolan kl 15.00 innan det ska jag bara sova o lägga ut bilderna i mån om tid, måste plugga religion också kom Jag på, fan då! Aja. Men nu ska jag sova o det har varit en helt jävla fantatiskt dag. Den kunde ha vart snäppet bättre men skit samma, det är sååååå jag lever mitt liv, studenten, klassen o vitt vin ( hänger ni Med i svängarna? Låten men näääk) aja, sleep tight fellas peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0