Tjabbba tjabbbbaaa här händer inte mycke...

Tjabbba tjabbbbaaa här händer inte mycket. Skolan idag gick bra, vi hade redovisning av projektarbetet idag känns skönt att kunna släppa en sak ur världen iaf :) har lite kvar att finslipa på projektplanen men det ska vi fixa på torsdag:) efter skolan for jag hem sedan drog jag iväg till Frida så åkte vi o käkade romantisk middag (pizza) mmmummms haha. Ovanligt att vi bara äter skräpmat?njaee.. Aja. Ligger nu i sängen o dricker te. Mycket ljuvligt! Har fått nå fnatt där te, precis som Min 08a Melina (http://stocklyn.blogg.se) hon dricker alltid te så jämt när jag är där uppskattar jag Verkligen hennes tvångstankar med morgon o kvälls te annars kan hon inte sova typ hehe. Tror jag tog Med mig det hem nu när jag var där på påsklovet;) aja nu ska jag ringa i bjuda in lite folk till studenten min. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0