sunday bloody sunday

wiiiiiie. vilken bra dag alltså! jajamen, har vare med min närmaste vän, frida björk. vad annars, vi sitter nog ihop, som siamesiska tvillingar.. nästan... hon ingår i min vardag iaf, och vad har vi gjort idag då? jo vi har bakat och vi har spelat basket och gjort lite fuffens ;) hehe me likeee.. sedan så ikväll så var vi till min skräddare och hämtade mina två special sydda studentklänningar, känner verkligen hur pulsen börjar pumpa när man tänker på studenten, jävla nära nu. på onsdag åker mössa på också, ska bli grymt kul. ska nog supa skallen av mig och missa hela studenten, vore rätt passande!!
sedan imorgon så ska vi ha någon slags op dag med alla från op, väligt tråkigt anser jag, men jag hoppas att det kan bli lite roligt, dock inte om det regnar och vi ska va i sticksjö........ wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie. så alla som vill kom o kolla på flickor imorgon från 09.00-13.00 flera hundra gööörls på ett och samma stället, helt otroligt!

ah, men nu har jag bättre saker för mig. jamen justja, lite glassiga bilder sen igår antar jag att ni vill ha. här kommer dom, håll i er



 

OCH PÅ FRIDAS SÖTASTE SÖTASTE PLUPPIS VALPAR!!! härr är min favvissssssss:) lill bääsen i mitt knä:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0