old friendship

ganska ofta brukar jag blicka tillbaka på vad jag egentligen gjort i mitt liv, titta tillbaka på alla minnen och le åt allting som har varit bra. Jag har varit noga med att visa mina vänner vad dom betyder för mig, vissa av dom som står mig nära står mig närmare än min mamma, så viktiga är mina vänner för mig. Men det kommer tider när man glider ifrån varandra och går olika vägar. det hände mig och Sara. jag har kännt Sara i 12 år, i tolv hela år, gissa om vi gårr genom mycket? en jävla massa. vi har skrattat tills vi gråtit och vi har gråtit på varandras axlar, vi har skapat minnen som aldrig kommer att raderas. Tyvärr så kom de en tid när vi slutade umgås och ibland kan det vara skönt att träffas och bara rensa luften lite, så sagt och gjort. ringde upp henne och snart ska vi ut och ses en stund :) kan vara skönt o bara höra att personen i fråga mår bra. Det ska bli skönt att se henne igen och prata ut. en stor kram ska hon få.

Här får ni bilder på oss från 2006-2009










det var bara några av flera hundra bilder och minnen med varandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh isabelle wallin, du är ju en stjärna du! vi har gått igenom mycket och vi har klarat allt bra och dåligt. tack min vän för alla stunder du gett och kommer att ge mig <3

2010-05-02 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0