Ok... Detta är helt ok, eller så som min...

Ok... Detta är helt ok, eller så som mina gävleborgska vänner skulle sagt, JAG TRIVS. Det är exakt vad jag gör nu. Vem kan någonsin ha klagat på denna dag?haha inte jag o mina vänner iaf. Har varit ute hela dagen har varit jeansshorts, tunika o kavajen som gällt, briller på givetvis. Ni ska få se bilder så fort jag lägger in dom. Har varit på stan med Carro, glasst högsta volym i bilen med rutorna nere. Sedan hämtade vi upp Frida. Träffa anil Sanne Sebbe o Rickard sedan drog vi o uträttar lite ärenden sedan upp till Carro, gjorde kött o kroketter sedan körde vi lite fyllefolk o därav drog vi upp på norra för att grilla marshmallows(stavning) o mysa hela kvällen. Ska tala om för er att det var ett jävla helvete att få igång en eld utan tändvätska och några snåla moppepojkar vägrade dela med Sig. När jag väl kämpat en timma, bytt ställe o allt så säger karlarna att vi kan ta deras eld för dom ska dra.. Haha Inge less jag blev. Men en eld, det fick jag fan igång iaf. Utan tändvätska!!!! Haha... Aja sedan körde jag hem Carro fick samtal från Anchon som Mucka så har inte träffat han på åååår så träffade honom o Ante hittade vi med längs vägen. Så bytte några ord med dem sedan drog jag hem i min ensamhet... Känner hur det stinker skunk från brasan men har fan inte ork till att slänga mig i duschen nu utan det får bli imorgon bitti för nu stänger jag mina små blå o laddar för en minst lika bra dag imorgon med Basket o grejer:) ääälska sommarkänslorna!!!!! Aja... sleep tight Bitches. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0