mamma och pappas dag

igår så var jag ute med danne och macke hela kvällen, det var trevligt. först så var vi ut till timrå en sväng, sedan in till stan och vidare till johan och thom och robert. karlarna spelade poker och jag fick titta på, fast jag var dealer där ett tag, då blev det ju lite roligare ;) haha.. sedan så var vi ute och gled hela kvällen o jag fick köra dannes audi och det kändes förjääääävla bra ;D haha shit vilket draag! haha..

vaknade för en stund sedan, och idag är det både mammas och pappas dag. morsdag och pappa fyller år. toppen haha! en annan tror jag ska fly huset innan gästerna kommer ;).. drömde förövrigt världens psykodröm, fyfan:p nu måste jag gå in på drömtydning, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0