långt och tråkigt

idag har det varit en lång och tråkig dag. jag har inte alls fått mycket gjort känns det som även fast jag har pluggat arslet av mig :S .. gjorde klart samhälls skiten- ÄNTLIGEN! och om inte det höjer mitt betyg kommer jag allvarligt talat att skjuta dig jerker. ok inte skjuta, men kanske ge dig en spark hehehehe..
aja... sedan hade vi nå möte med några som sköter sommar jobb och sedan gjrode vi klart projketskiten, känns som om att man plugga o pluggar men ändå inte kommer nå vart, vi gjorde fel och lämnade in den ändå, stor mening? njae..

aja, nu har jag nyss kommit ur duschen, ska göra nudlar och sedan vila ett tag. pallar inte vara sjuk mer. mycket mycket mycket jobbigt... aja.. men vi hörs väl då. peace out
och ett stort grattis till can demir som fyller 19år idag:) grattis grattis gubben.
finns nog ingen som jag har skrattat med genom en hel sommar med. fan va kul vi haft!
så fina minnen, tråkigt bara att folk förändras och att man växer ifrån varandra. menmen
ha en toppen dag min vän:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0