Ja jag vet har varit ruggigt dålig på de...

Ja jag vet har varit ruggigt dålig på detta nu. Herregud bloggen var typ mitt allt förut, fick fan ångest om jag inte uppdaterade typ 5 ggr/dag men jag antar väl att det är för att jag har bättre saker för Mig?;) haha näreå men det har varit mycket mycket mycket drama Nu på sista tiden tycker jag, just nu står ingenting rätt för mig. Men har en person att tacka och det är Frida som har stöttat mig genom alla beslut och hjälpt mig som In åt pipsvängen mycket denna senaste vecka som bara varit skit för mig. Hon har verkligen stått bakom mig hela tiden. Så där och på sjukhuset har jag varit för det mesta om Jag säger så. Jag älskar att vara hos Frida, hennes familj är underbar, du är uderbar min vän, tack för allt<3 jaha.. Annars då? Jorå skolan rullar på mösspåtagning nästa vecka, allting känns så jävla nära nu. Det ger lite pirr i magen faktiskt. Ska bli otroligt skönt att avsluta sina 12 år i skolan för sedan ett pr ledigt And then back too school. En annan ska ju ta tag i sitt liv o plugga vidare ( ska läsa detta lägg Om ett år o kolla hur ja tänker då) hmm... Undra om allting går enligt planerna eller vart man egentligen befinner sig då. Men innan mina tankar snurrar iväg för långt så ska jag ta i sluta knappa på min iPhone o bara hoppas på att detta inlägg kom Upp:)) sov gott, saknar er. Men jag kommer tbx:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0