home

nu är jag hemma igen. har haft en helt ok roadtrip med både det ena och det andra, drack på fredagen, sjukt roligt. stekte hela dagen på lördag, och bara tog det chill och givetvis så händer det ju alltid någonting med haha! men det ska vi inte gå in på. sitter nu på skolan för att mitt internet hemma har failat sönder så kommer inte kunna uppdatera förrän pappa har dragit fingrarna ur arslet och löst problemet. ;)
men jag lovar att det kommer att komma lite gyllene bilder senare oså med. och idag så startar sista veckan på hela min skolgång. det känns skönt, ledig därav till studenten, känns skönt! vila upp sig lite så att man är fräsh till den;) men nu har jag inte tid här längre ska gå och öva på dansen till vagant, so long suckers. peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0