chillnani

riktigt skön dag. drog ut med macke och danne förut och gled lite granna, spelade lite basket och skojade på. sedan åkte vi hem till mig igen så att jag fick lite mat i kistan, därav till macke igen.. kikade lite film oså ;) hehe..
sedan avslutade vi kvällen med ännu mera basket :) kom även på en lek, hjärnskjutning, riktigt jävla rolig altså, haha.. dock fick jag stå under korgen två gånger och ta skiten men det var inte så farligt :) sedan drog jag hem och nu sitter jag här och chillar lite :) kollar på bridget jones dagbok som jag har sett 24561ggr och den är minst lika dålig nu med haha! naaat good. aja, men nu mina vänner och fiender ska jag avsluta. peace out :)
haha här får ni en pheeettt gammal bild som jag hittade ;) tjusig va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0