åter en uppdatering från skolan

haha jaaa, jag är kvar. klockan är hel 15.00 har nog aldrig varit på skolan såhär länge om jag ska vara ärlig.
har haft en jävligt tuff dag. började dagen med samhälle, pluggade sönder och gjorde så gott vi kunde, nu har vi bara sluttampen klar där, det gjorde mig glad. jerker var stolt och berömde oss som bara den.
efter lunchen så startade vi med religion. blev riktigt less, fick en ny fördjupning när man som mest hade börjat andas ut. gjorde det bästa av situationen och skrev ihop 7 sidor om kristendomen och livets ord (sekt) blev klar för en liten stund sedan då jag började arbeta med min andra fördjupning om anorexia, har dock inte mycket kvar där heller. så som pricken på i'et så kan jag börja andas ut igen, även fast kristendomen blev nog bara skit, men ska finslipa den lite och lika så på anorexin...
dagen fortsätter med skolarbeten, ska upp till josefin i min klass nu och plugga på massa skit till idrotten och göra en dans, inte alls ok, men vad gör man inte då... ikväll hoppas jag på att få avrunda med baby. vi hörs, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0