all the crazy shit i did tonight..those would be the best memories.

ledsen över att ni inte fick nån till uppdatering igår men hade fan fullt upp heeeeeela dagen. började med skola, sedan dra jag till amanda och färgade håret :) därav hem och hade tänkt mig vila i 20 miin innan jag skulle börja fixa mig och dra mot carro men icke, då åker man på städning för vi skulle ha gäster hemma och självklart är jag fåret som får städa. fast det var ganska välbehövligt i mitt rum så nu här i efterhand känns det bra haha.

duschade och drog till carro, efter en timma rullade flickorna in och senare på kvällen lite karlar :)
drog på oscars och röjde sönder hahaahaaa. har typ 3 bilder tror jag, två hemma hos carro och 1 på krogen med felix härngren, men jag orkar inte lägga in dom nu ;) haha jag väntar tills sen när jennifer lägger in dom hon tog med kameran istället :D myyyycket bäätttree!!

kom nyss hem från baby, kunde inte sova.. så ligger i sängen nu slö som fan i kroppen men ändå helt ok, svept lite resorb och ska ta ett dags rehab för att orka med petter ikväll, OM jag är taggad, jag säger bara OM!
shiiiiiiet! löve löve löve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0