when you smile, i smile

okej.. förlåt, jag erkänner att jag har varit taskig nu som inte har uppdaterat sen i helgen (förutom den lilla idag då, haha men den var ju ack inte så trevlig).. vad händer då? jo resan till stockholm blev som den blev, hann iaf med en massa shopping och det var ju bra iaf, blev en snabb visit, helt oplanerad hemgång, men så kan det bli ibland. nämner inte mer än det!

vad har jag gjort mer i veckan då? mja, inte mycket. igår så var jag med frittjoff. som min vardag brukar se ut, bara en jävla massa tok osvvv... sedan idag så har jag varit på himlabadet, så himla bra var det dock inte! :p gick igenom allting på typ 10 minuter, men det var helt okej med rätt sällskap ändå, kan bli roligare när värmen kommer och man kan utnyttja utepoolen mer med. vågade mig dock inte på den mörka tunnel rutchbanan (stavning?) men haha tubon klarade jag av, och det var verkligen turbo haha, svingades runt, gjorde volter och stod på alla fyra uppoch ner i den kan jag tala om, väääldigt läääskigt! haha..
ikväll har jag hunnit med lite basket med mina karlar. sedan avslutat kvällen med frida i sidsjön, vi tog med oss lite gotta, packade på oss filtar och möööös på en brygga hela kvällen. ska säga godnatt här hemma hos frida, här trivs jag.. måsteju få med henne upp imorgon för då ska man bli märkt för livet, om jag längtar! men aaack vad ont det kommer göra... haha karlarna har skrämt upp mig liiite liiite liiite för mycket.. menmen, det blir nog bra ;) haha.. nu ska jag ta och avrunda. puss o kram. peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0