Verkligen förlåt, men nu hsr det veeeerk...

Verkligen förlåt, men nu hsr det veeeerkligen varit mycket med studenten. En jävla massa fest, uppvaktningar, min egna student osv. Allting har varit sjukt underbart har varit dom bästa dagarna i mitt liv o jag har fortfarande kvar adrenalinet pumpandes i blodet. Jag är kär, i studenten. Vill ta den om och om Och om Igen. Vill springa ut på trappan fram o tbx hela tiden.. Men hur som Haver, varit mycket att smälta nu. Många karatefyllor som Måste ur kroppen innan jag kan uppdatera. Näerå Men ska försöka hinna slänga in någon update imorgon Med lite bilder innan jag drar till jobbet. Puss älsklingar sp länge. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0