studentliv

...läste just en blogg av någon tjej i norrköping, enköping eller någonting sånt där med köping i avslut. jag blev nästan lite förbannad, hon verkar dock inte ska ta studenten iår, men dock så verkar hon tycka om att slå ner på studenter. Man super och skapar galna minnen för livet, MEN GIVETVIS! vad tror du själv att studenten är till för? att ligga hemma och vänta i två veckor på att man ska få gå ut på trappen? fyllebrännboll, spritpiknik och all dess tillbehör är någonting som nalkas när man ska ta studenten. det jag blir förbannad över är detta jävla väder, jag vill också vara som dom som bor i staden som slutar på köping, sitta ute i den brännande solen, dricka öl hela dagarna avsluta kvällarna på svenssons och drinka sönder massa citron&körsbärsdrinkar, fan mitt liv suger lite nu. jag blev ledsen över att dom hade så fint väder, och hon blev ledsen över att dom söp så mycket, haha.. vilket etiskt problem. detta är inte ok, snälla solen kom till sundsvall.
om på pricken en vecka och 26 minuter går vi ut på trappan, OP07 OP07, jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0