Sååå... Ikväll då? Jorå har varit en...

Sååå... Ikväll då? Jorå har varit en tevlig kväll på Svenssons med jossa Carro o sanna. Har suttit o drinkat o snackat massa skit oss tjejer emellan! Skönt det med ibland:) deras karlar kom o sedan drog Sanna Carro + respektive o jag o jossa satt kvar ett tag. Haft en helt ok kväll, tråkigt att det var lite kallt o blåsigt ute men men:) har nu försökt att somna en stund men det går verkligen inte.. Undra om det kanske är fullmåne ute eller vad det är för fel? Jag brukar alltid kunna somna lätt efter att jag druckit några glas men dock inte idag, och det stör mig verkligen:p såg fram emot att lägga mig i sängen o sova, men inte då! Då ska man ligga här rastlös istället, toppen:p så äre nån vaken nu som Inte är på veckofesten så smsa/ring mig haha.. mina Apps på iphonen är ganska uttjatade nu o hittar inga andra roliga buhu. Aja, peace out gott folk. Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0