rätt lame

shulylyllyyu..
kom nyss hem etter en helt ypperlig kväll! den har inte varit massa med drag, men det har inte varit tråkigt heller, utan bara en sån där perfekt kväll ni vet? hehe.. började med att lirka lite basket, sedan så drog vi ut och åkte lite, körde pappa och mange, haha det var en upplevelse i sig. har hunnit käkat hallonpaj, donken och glass, samt lite karameller på det ;) hehe. fettosarnas dag idag.. har kört lite andra fylletrattar men pappa och hans gang gjorde kvällen ;) elllee... näe, det gjorde dom inte, men bra roliga var dom! nu på slutet så var jag och D ute och gled för oss själva och körde lite trattar, rätt så nice. funderar skarpt på att dygna..

och ett nytt ord har jag fått också, eller egentligen så är det väl tusentals år gammal, men jag brukar alltid få ett ord på huvudet och just nu är lame, det känns ju rätt lame, att jag tar ett sånt lamt ord. ha-ha-ha... här sitter jag och morgonkvist skrattar för mig själv sisodär tio i fyra på natten, jag är bra övertrött jag med. därför avslutar jag här. peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0