Om man tänker efter.. Hur mycket har man ...

Om man tänker efter.. Hur mycket har man att klaga på då? Vad finns det här i livet som Inte går upp o ner? Hela livet är byggt som en bergodalbana, det går upp o det går ner. Mitt första halvår på 2010 har varit rent åt helvete, jag har varit med om Allt det som Jag inte ville, men allt detta har bara stärkt mig. Jag har givetvis varit med om bra saker med, har kommit väldigt nära Frida björk, Caroline Englund och Josefin Högbom. Min älskade Caroline Söderblom har också alltid funnits där för Mig, i många år. Jag har fått känna på hur det pirrar i magen igen, hur det är att vara lycklig och att hittat rätt.. Som Då egentligen bara var helt fel men det kan man dock inte göra Någonting åt. Jag har också varit med om Känslan att vara helt borta, att inte känna igen sig själv. Men Man lär av sina misstag, det gör man verkligen. men jag kan inte heller påstå att allting jag varit med om Har varit misstag, det har varit saker som Bara har varit helt fel o av någon anledning hamnat hos mig. Och såå många gånger jag har sagt till mig själv varför? det finns inget svar o kommer aldrig att finnas.. Idag är det 1juni2010. Det har varit en bra dag, sol och värme. Första riktiga sommardagen i första riktiga sommarmånaden, det finns inte mycket att klaga på. Jag är 18 år, har fina vänner, familj o nära. jag kanske inte har dom Flesta men jag har dom Bästa. Och som Pricken på i'et har jag en ljuv frihet framför mig, STUDENTEN, det känns som igår när jag stog på Min brors för 4 år sedan o kollade på honom, och nu ska jag stå där själv. Helt amazing! Jag har fått ett riktigt bra sommarjobb, jag ska åka till thailand och om allting går som det vill så flyr jag sundsvall mot den stora staden för att öppna upp nya dörrar. Sånna som inte går att öppna här. Vad skönt det ska bli att får lägga allt det dåliga bakom Sig o starta om På riktigt! Om Jag längtar! Denna sommar ska bli bra, det ska den! Jag tänker inte klaga mer, inte alls. Nu är det dags att leva lite. Over and out, pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0