Ni får en tråkig uppdatering, lev med de...

Ni får en tråkig uppdatering, lev med det! Haha.. På midsommar var jag ute i berga med mina loverboys, Frida var även inräknad men ibland händer det saker som Man inte kan rå för. Kvällen där av grym! Kom ut vid halv ett, karlar à började dricka, jag satt o inväntade tills kvällen skulle komma innan jag klev på. Käkade riktig midsommar lunch med sill o sik o allt sånt där halv äckligt haha;) jag är bra kräsen jag! Sedan drog vi en sväng med Båten.. Därav var det middag, tog en öl till maten men då börjades det prata om att killarna ville dra in mot stan. Tog en till båttur medans vi funderade på hur vi skulle göra. Man kunde inte annat än le, musiken var igång, båten gled fram, solen gick ner. Behövdes inga ord, kändes som riktig livsnjutning... Därav drog vi in till stan, nojjig som Fan eftersom jag fick köra. Blev givetvis stannade av polisen. Men det gick bra! Igår kväll så chillade vi ute hela kvällen..älskar att vädret är på gång nu! Imorgon är min sista sommarlovsdag, sedan kliver jag också på arbetet. Det ska bli lite små skönt faktiskt:) och nu är det mindre än en månad till Thailand. Ja justja, har ju hunnit tatuerat mig också, vet ej om Jag nämnt det men det har jag:p ack så fint;) lovar er en massaaaa bilder från mina senaste dagar när jag är hemma! Nu ska jag fortsätta ligga i mackes soffa o se på tv! Hörs, peace out!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0