jomenvisst. det tar sig

ojrå. är man inte duktig. först så gjorde jag en header i paint, sedan uppgraderade jag mig till nått värstingprogram, har nu i två timmars tid suttit och gapat och skrikit rätt ut så att mamma trot att jag fått nått psyk i huve för att jag skulle få till dwet där här ovanför. ni förstår, först gjorde jag en sak, svin snygg sak, dock hade jag inte sparat den, och jo vad händer? datorn laggar fast och ger upp, trött jag bleeev. så då fick jag gå på en lättare variant;) den får duga för ett tag, fast det var jävla roligt att pilla lite i det där programmet;)

nu ska jag snart ut, HOPPAS JAG! pallar inte sitta inne, ska ta och ringa mina vapendragare som inte har någon tidsuppfattning, HEJ SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0