Jag är trött.. Men jag kan aldrig sova, ...

Jag är trött.. Men jag kan aldrig sova, det var ju inte alla oväntat.. Ska ta o gå till läkaren snart, kanske kan få Mig några sömnpiller?! Aja, kvällen har varit heeelt okej. Dog först ett tag, jag och pappa var o köpte thaimat, åkte hem O spg fram emot att käka det. Men det gick fan inte, det brann i käften på mig, det var äckligt starkt. Halsade 3 liter vatten på säkert 2 minuter haha blääää.. Så sedan avled jag i sängen ett tag, sov som En stock;) därav mötte jag upp Frida o Sophie, hade en riktigt tjej kväll med masssaaaaa roligheter haha! Såg först på fredag den13de och jag hatar skräckisar men det var okej! Kunde inte sitta still efter en timma Menmen. Sedan for vi ut på staden o gjorde Lite hyss givetvis haha. Idag tog typ allt, rött kort, svart kort, you name it. Masker masker masker;) haha... Helt flippat! Ajaa. Nu ska jag sova.! Hörs imooorgn! Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0