Gör ett ytterligare försök till att blo...

Gör ett ytterligare försök till att blogg.se ska uppdatera mina mobil inlägg. Hur som haver har kvällen varit riktigt skön. Har baraaaa tagit hand om mig själv, köpte lite gotta, tände lite ljus o mös för mig själv. Riktigt härligt att vara själv ibland må jag säga även fast jag hatar det för det mesta! Drog ut o träffade Frida ett tag. Världens bästa Frida, vad hade man gjort utan den kvinnan? Min klippa<3.. sedan tog jag mig själv ett varv runt sidsjön, bara få vara själv o tänka. Underbart! Det var välbehövligt! Nu ligger jag hemma i mitt ommöblerade rum i min nybäddade säng, en Karl hade inte suttit fel Nu haha! Aja nu tar Mina hjärnceller o säger godnatt! Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0