glassigt

har varit soft väder idag, därav ingen uppdatering. har fan inte ens haft en tanke på det.  men idag har jag iaf varit ute med carro danne macke o michelle. linsu och martin var även med lite senare.. har stekt ute p åstan, birsta och på basketplanen. var även upp till macke ett tag med, nu ikväll så var jag bort till jossa h. tog en glass i solen och snackade lite skit, jag bara trivs ja! ska börja sola sönder varje dag med, pallar inte blända alla med mna ljusa ben, haha ;) dom passar bra till klänningen om jag säger så ;) haha.. nu har jag nyss duschat och smörjt in hela kroppen med min coccos lotion som jag hade glömt bort, så attans va man lukta gött nu ;) hehe..
ska bjuda på lite bilder lite senare men inte nuuuuuuu.. heheh.. aja, nu ska jag ut igen! l-ater
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0