Första riktiga arbetspasset sedan introdu...

Första riktiga arbetspasset sedan introduktionen-check! Gick riktigt bra, eller njaa.. Lite saker hände men annars gick det som på räls:D jag o Tova va ett bra team, tråkigt bara att hon börjar jobba perioden då jag slutar haha! Annars kunde vi nog haft ruuuligt tsm! Aha. Efter jobbet så uträttade jag lite ärenden, sedan hem, fick på mig några körningar och nu har jag äntligen krypit till kojs! Börjar 8 imorgon så ska ta och vända tillbaka dygnet så att säga, ska faktiskt bli skönt på något vis, komma in i en vardag igen.. Och tjäna cash såklart;) hhäähää. Sedan tänkte jag skicka in lite insökningar till Sthlm osv imorgon, fan va skönt om jag får jobb där, bie bie Sundsvall... Aja, nu ska jag natta. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0