facebook

facebook är typ nya bilddagboken, och bilddagboken är typ som nya lunarstorm. detta börjar nog gå helt och helvete fel. haha, alla små barn börjar med facebook nu och jag tycker att börjar bli lite överflödigt när nån flicka/pojke född 1997 lägger till mig som vän på facebook för att vi har 1 gemensam vän och det är min 13 åriga kusin som bor på andra sidan av sverige haha altså vaaaa.
som nyss, då var det någon från timrå som ville ha mig så gärna som vän på facebook och vi hade 20 gemensamma vänner, HMMMMM..... oj, det sa mig verkligen mycket om vem personen är.. då brukar jag tänka såhär ibland.. "jamen.. om jag accepterar detta då, så kanske hon blir glad så kan vi ju låtsas att vi är vänner" hon kanske har tänkt att bli vän med mig länge bara för att hon vet vem jag är men jag har inte en aning om vem hon är.. eller så är det väl någon gammal barndomsvän som man träffa när man sög på mammas tutte.. vad vet jag.. men facebook börjar spåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0