en vecka på pricken

gutenmorgen! sisodär en timma senare än när jag klev upp ur sängen. Hur rullare? jorå fin fint. mamma har nån kompis här så jag vågar inte gå upp och äta frukost.. eller jo, jag vågar men jag orkar inte för att hon är så jobbig den där kvinnan :p så jag gick ut och krattade istället efter order av pappa! och då måstede jag ju... haha.
Det gick väl sisodär eftersom det blåser ute, så jag krattade åt ett håll och gräset for åt det andra hållet, menmen. det gick för sig ändå! Idag har jag också mailat min chef på sommarjobbet angående schemat, herregud jag har inte fått det än, undra om hon har glömt bort mig.. haha tänk om, då har jag inget sommarjobb haha. tragiskt.. fan va jag skulle grina!!! ajaaaa.... och vet ni vad jag gör om exakt en vecka vid denna tid? mhm... pirr pirr
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0