det är svårt att inte må nu

.. så jäääävla sant.. shit va bra man mår nu. igår var en helt grym dag! först och främst så plockade danne o macke upp mig, drog o hämtade upp dennan så karlarna kunde käka. sedan drog dom och tränade och jag och danne satt och käkade glass i solen vid sidsjön, riktigt nice väder. hämtade upp macke igen, chillade ute hela dagen, smarrade även i oss lite hallonpaj hemma hos mig haha. sedan blev det en spontan tripp ut till berga till dannes stuga som var en helt grym spontan grej. älskar alla impuls saker! så karlarna satt och drack i kvällsolen med danne och hans mamma och bekanta. riktigt bra väder, satt på bryggan och i båten och bara chillade. när solen gick ner så gick vi in ett tag, riktigt fin stuga, så sjukt vackert allting. allt kändes så fridfullt, bara sitta på bryggan o snacka skit, solen steker, hilmen och vattnet var alldeles knallblått, jag mådde bra må jag säga!

sedan drog vi in till stan och kikade lite på crusingen, drog även upp till sidsjön och träffade på hela ligan som var o grillade o grejer :) slutade kvällen med lite film mys hemma hos macke, kom hem på morgonkvisten :)
..och idag så har jag och danne suttit ute i solen o druckit saft haha, tog även en glass nere på stan,. helt ypperligt. även träffat lollo och macke en sväng:) har varit en riktigt soft helg, kan inte klaga på någonting alls. mår så jävla fint nu, och ikväll så kanske det bli årets första dopp och solen håller i sig:) i hope soo..
varit en perfa helg, kommer bli en perfa vecka! allting flyter, jag är nöjd. har längtat länge efter detta.
här har ni lite fler bilder sen igår. peace out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0