collage

skruvade ihop två snabba collage från dagen på skolan där vi har haft massa olika tävlingar. började med dansen. det gick bra, förutom att jag ramlade mitt i min hjulning och madde hjulade över idas glasögon så dom gick sönder haha.. sedan vare ballongtrap. våran klass förlorade. sedan vare en till grej, typ två plankor man skulle ha fötterna i fyra st vare som skulle vara med. förlorade vi. sedan vare "kuddkig" med gladiator pelare, jag flög ganska hårt.. sedan avslutades det med sumobrottning!:) har nyss varit ner på stan och handlat in lite saker inför imorgon och fredag!:D just nu har jag absolut ingenting att göra så tror jag ska fixa naglarna och håret:) ikväll blir det lugnt för min del medans klassen kör på la fiesta.. ska färga håret även! så om nån behöver skjuss så ring moiii! peace out



vilket blev bäst?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0