changes

fan va tråkigt, jag gjrode två mobil inlägg igår, men dom ville tydligen inte komma upp. det hatar jag med blogg.se, ibland så går det så smidigt och allting flyter på, kan du skicka iväg ett simpelt sms så hamnar det i bloggen menibland så krånglar det som aldrig förr :p haha aja.. igår så var jag och jobbade, det gick bra! jobbade hela kvällen så blev en chill kväll igår kväll med! :) går riktigt bra där borta, längtar tills jag kliver på det riktiga schemat, nu har jag ju faktiskt sommarlov jag med :)

haha, aja, nu ska jag dra fingrarna ur arslet och städa heeeela mitt rum, varenda vråååå!! haha, och möblera om borde jag nog med göra :d haha, aja vi får se hur det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0