bästa dagarna i mitt liv

studentveckan är över, skolan är över, nu är man inne i vuxenlivet och det känns... konstigt, jag kan inte bli vuxen haha. har haft mycket att smälta och mycket att tänka över, shit altså. jag har fortfarande kvar känslan utav att jag springer ut på trappen, buhu jag ryser. jag får tårar i ögonen lite då och då när jag tänker på min klass. vi alla har väl inte varit bästa vänner alltid, vi har gått genom exakt allt, men alla har ända sin plats liksom.. hur som haver. torsdagen så firade vi danne och frida, det var rüüü¨¨uüüligt. hela flippad kväll, heeeeelt flippad kväll! hahah.. dagen efter p åfredagen var det min tur, jag sket i champange frukosten och började dricka hemma hos amanda, det gick ju bra det med, åkte sedan till skolan o fixade lite, käkade lunch osv, och sedan vare trappen. helt obeskrivlig känsla... heeelt! kvällen spenderades hemma hos carro där vi skulle förfesta, jag tog en powernap på typ 1 timma vilket jag tyckte var 5 minuter, dom var nådigt less när dom inte fick liv i mig haha.. hade en helt toppen student, mottagning och tack alla mina vänner som var med! ni är bäst!

nu måste jag avsluta, ska in på stan och köpa lite saker sedan gå upp och jobba kvällen! hare bra pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0