Trött man blir på blogg.se ibland. Har u...

Trött man blir på blogg.se ibland. Har under den senaste tiden mobilbloggat i ren slöhet, har inte orkat sätta mig vid datorn bars för att göra en update. Sedan har jag haft mycket annat för mig med Men hur som haver så kommer inte alla inlägg upp och det stör mig som Bara fan! Menmen.. Nu sitter jag på jobbet och kikar på tv, slutar två idag sedan blir det hem o sova o sedan jobba natten. Det ska bli riktigt roligt faktiskt:) hoppas hon jag får jobba med e snäll;) men det tror jag nog hehe.. Ska isf bli riktigt skönt också äre ju kung lön på nätterna;) häähäää.. Det blir även mitt sista jobbpass inatt. Sedan är mitt sommarjobb slut. Börjat söka jobb i Sthlm men kanske får fortsätta här ett tag till efter Thailand om Man har tur. Aja ska fortsätta kolla på barnfetma nu. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0