thailandoooo

ey.. whats poppin in thai thai? eller naa.. whats poppin hemma? haha jag har varit borta i tva dagar..  vet inte om jag vantrivs eller om jag ska langtrivas. jag langtrivs som fan :D men det ar svart att inte tanka hem nar man fan e helt javla ovetande om vad som hander hemma, altsa.. vesentliga saker som man vill veta, hehe.. var ju en hel del knas nar jag akte sa..  aja, igar so vare daligt vader nar vi kom sa jag tankte ah, vafan det ar mulet inte fan behover jag smorja mig, TJI fick jag pa det, ONT som fan har jag nu ska jag tala om. rod som ett cp, gor ont bara jag har haret utslappt.. he..he..h.e.... idag har det varit ratt ok vader, men har inte fatt nagon farg, tro mig jag ar albino in to the soul. nu os regnar det, och blixtrar, och dundrar.. sa ska ta och lagga mig o sova :) vi HORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0