Shulululuuu... Haft en riktig arbetsdag id...

Shulululuuu... Haft en riktig arbetsdag idag. Hatar mitt liv lite smått när jag har delad tur och det är fint väder ute. Började 06.45 och slutade 12.00 därav drog jag hem käkade lite och sedan däckade jag i sägen helt utmattad haha.. Var inte riktigt meningen att det skulle bli så för visste att jag skulle vara död när jag vaknade. Sov i två timmar, missade bussen och hann inte äta haha.. Tur morfar var hos oss så han fick skjussa mig till jobbet har nu jobbar 16.00-21.00 och sitter äntligen på bussen påväg hem. Imorgon är jag ledig finally! Fan jobbat hela veckan förutom i onsdags så ska bli skönt. Och imorgon är det på pricken en vecka till thai thai, sug på den ni. Hej o hå hej då peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0