resfeber

humff... ja.. jag tror att jag har någonting som liknar sig resfeber, jag känner mig stressat, ledsen, glad, vill åka, vill inte åka och alla sånna där känslor SAMTIDIGT. fattar ni vilket kaos i mitt huvud eller? haha.. tärd som fan.. som hela vägen till sthlm iaf hehe.. stackars pappa, jag däckade i njurunda och vaknade 4 timmar senare, men det vare värt! nu sitter jag här och snorar och hostar och väntar på mat, hoppas farmor har någon superkur mot förkyldning annars kommer jag att kuvera imorgon på flygplanet!
Vi får se om jag hinner slå på datorn innan jag åker imorgon eller inte, annars så kör jag update från mobilen men ni vet ju själv hur det brukar sluta ;) haha. om inte annat, hare bäst bitches. massa löve och kärlek till er!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0