OVER AND OUT

Nu blir det Inge mer alkohol, inga mer bravader och inget mer "vi är inte alkolister vi har bara väldigt mycket att fira" fram tills jag gifter mig. Avgiftningsenheten och rehab nästa... haha näe okej riktigt så allvarligt är det väl inte? har jobbat på gf med och tjänat lite kosingar, men har även haft 4 dagars fest som dom flesta har haft, men that to do? jag är 18 år måste leva lite :) imorgon så börjar jag jobba igen, ska bli riktigt jävla skönt faktiskt. jaag behöver komma in i vardagenigen, det har varit alldeles för mycket bravader dessa dagar! aja, jag bjuder på några bilder, resten får ni hacka fram på facebook vänner..och ovänner. peace out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0