nagra simpla funderingar

ETT: vart ar alla svenska turister?? har inte hort det svenska spraket pa en vecka, bara tyska turister.
TVA: varfor vaxer naglarna och haret sa forbannat fort i solen?
TRE: min kusin grinar over att hon har fatt ogoninflammation och jag grinar over att jag inte for farg, borde jag inte bara acceptera att jag ar blond och inte har nagot bra pigment?
FYRA: varfor ser man bara brun ut pa kvallarna?
FEM: ar alla hemma pa yran nu? sup till de isf!
SEX: hur mar ni mina vanner?
SJU: ar det fortfarande sommar i sverige?
ATTA: varfor biter bara myggen mig? 24 myggbett pa 3 dagar ar INTE okej.
NIO: vart koper man aloe vera vaxterna i thailand?
TIO: ska vi ga all in ikvall? ja det ska vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0