Mitt liv är inte riktgt som Det ska nu. J...

Mitt liv är inte riktgt som Det ska nu. Jag börjar bli sjuk, jag jobbar ihjäl Mig, jag längtar, jag hoppas och jag har redan resfeber. Snacka Om åt helvete eller hur? Kan tiden gå lite saktare? Det hade varit jävligt skönt! Idag har jag bam bam bam Ba baaaammm Trummvirvel- JOBBAT! Jaaaaaaaaajamen! Men det gick bra, det gjorde det och jag trivs det Gör jag! Men ibland skulle det varit skönt Med lite lugn o ro och bara få andas ut. Men vafan klagar jag i, om en vecka ligger jag på en ö i tropisk värme och dricker en iskall bira ( och längtar hem) haha aldrig ska man vara helt nöjd alltså! Haha.. Det ska bli skönt att komma Ifrån Sundsvall, Ifrån Sverige och ifrån problemen, men jag orkar inte blunda för Mina problem Längre och rymma från som så jg hoppas fan att allt reder upp sig innan jag drar! Så bra då va det sagt! Nu ska jag sova så jag orkar...... Jobba! Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0