i can not tell you what it really is, i can only tell you how i feel

tjabba! jobbade 07.00-13.00 idag, ganska chill fast var jävligt irriterad idag, dunno whyyy.. haha.
efter jobbet åkte jag hem, somnade i två timmar, det är något fel på mig. sover alllltid nu efter jobbet, snackade i telefon i sömnen, snackade med pappa i sömnen, snackade med mormor i sömnen, altså va haha.. sedan ikväll har jag spenderat tid med min vän caroline söderblom, vi tog en fika och snackade massa skit! sedan åkte jag förbi jobbet och vidare till frida, surrade massa skit och avslutade kvällen hos macke med danne och martin..
imorgon är jag ledig och lika så i helgen, ska bli skönt att sova ut lite.
så nighty nighty, peace out!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0