Chill på jobbet som Fan. Har varit en lug...

Chill på jobbet som Fan. Har varit en lugn och skön natt nu återstår bara fyra timmar. Har varit få larmnigar så hon jag jobbar med ligger på andra änden av soffan o slumrar o jag har halsar red bull så jag slutat gäspa. Dock kryper sig hungern på såhär mitt i natten. Små jobbigt men jag överlever nog. Varför blir man alltid hungrig på natten? Hmff.. Aja, ska snart gå ut på rond igen o kolla så att alla sover men det tvivlar jag inte på eftersom sista Larmet gick runt 01.30 skönt men ändå lite rastlös när det inte är Några ärenden. Men peppar peppar annars är väl detta lugnet före stormen:p haha.. Sundsvall stad är ganska dött såhär torsdag natt, det skulle varit fredag så Man hade massa fyllegrisar att ringa:p aja nu ska jag ut på rond så vi hörs vid sju eller imorgon eftermiddag:) thing tjong hoe. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0