capiiiiiiish

sol en av fem dagar nu som jag har spenderat har i thailand, vet inte om jag ska skratta eller grata. det daliga vadret far mig till att dricka mer drinkar, det finns inte sa mycket annat att gora. mina pengar ar slut.. prisa gud for att jag fick cash fran allegarden denna manad med, jag har ingen farg, men det ar val ganska uppenbart eftersom vadret inte har varit nagot precis VADER!! kan kanna mig lite lite smaless pa det, men what to do. jag slipper iaf sundsvall och all dess skitsnack :D wihuu.. eftersom det var sol idag var hela slakten nere pa stranden och knappte massa fulkort haha, ska lagga upp dom pa fejjan snart, ska bara fa bilderna fran min kusselusse fort som knappt med systemkameran, pallade inte ta ner min :P hehe.. AJA, nu ska man inte klaga., ska ta mig en walk on the beach no. so long suckers. peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0