aint got no time for no haters.

aaalllllåååååå!!!!!!!!
igår så hade jag absolut inte tid till att skriva, nämnligen så att jag jobbade så som jag gör varenda jävla dag denna vecka, men det är pengar och pengar är allt ;) hehehe.. sedan så tog ju världens bästa frida körkort :D:D hur grym är inte hon då?:D jo massa grym. så var ute med henne hela kvällen och strykte runt riktigt nice :) kändes lite små busigt att hon körde och jag fick sitta brevid men aaack så skönt ;)

idag så tog jag mig ur sängen kl 15.20 och började jobba 16.00-21.00. har nyss kommit hem och ska hoppa i säng för att orka med jobb imorgon 07.00-17.00 buhää... men cash is king. så vi hörs imorgon om jag hinner med mig :) pussss heyye..
hehehe. två¨års gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0