sämst dag

Nyss hemkommen från jobbet. Har nog varit den jobbigaste dagen någonsin att jobbat, sov inte alls bra inatt och har bara snackat med Calle en gång idag, känner hur jävla omotiverad jag känner mig till allting. Är trött, less och på riktigt dåligt humör, just i detta läge så skulle jag behövt en puss i pannan av älskling...
Men någonting som har gjort mig väldigt glad är att nu när jag kom hem från jobbet så var farfar här! =D wiiie... Så nu blev jag lite nöjdare innan jul. Behövde en extra peng i kassan innan jul! hehe...
Nåväl, ska äta med la familia sedan vinka av farfar som beger sig hem till Stockholm igen(travet var viktigt idag) sedan ska jag nog träffa Ida-Malin! puss o kram hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0