Red

Idag har jag och baby varit på bio, vi såg red och med calles vanliga flyt så fick han en biljett av en helt random som köpt en biljett för mycket. Alla datorer krashade för sf när vi var där och jag kände hur förbannad jag skulle bli om jag inte fick godis på bion, vad är bio utan godis??(skämt o sido) så som världens bästa pojkvän Calle är så sprang han över på ok och köpte karra!!=) vi såg iaf red, den va faktiskt rolig tycker jag:) helt ok film! Efter bion for vi förbi Caroline och Martin också! Nu ligger jag i sängen och Calle är på vift nånstans med två tidningar så han lär man ju inte se skymten mer av ikväll. Nåååväl! På återhörande Imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0