people

har nyss kommit in efter en iskall promenad. men ack så skönt det är för själen att vara ute och lufta sig lite.
Har iskalla tår och vill bara slänga mig i duschen. Känner mig sjukt sugen på att bara lägga mig ner i sängen och mysa med älskling resten av kvällen men det verkar vara en hel del av hans dator kvar att fixa. Jävla datorer, varför ska dom finnas för?

Satt nyss och tänkte på hur alla vuxna skriver till varandra på facebook. Alltid ska dom använda tusen frågetecken i en fråga eller hundra punkter eller tio utropstecken när dom skrivit något så att det ser ut som om dom skriker i sitt talande liksom. haha. jaaaaaadu.. så ska jag aldrig bli när jag blir stor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha.. goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0