op07

Men GUD vad jag saknar min klass. jag MÅSTE skriva med stora bokstäver när jag verkligen menar något, så verkligen GUD med betoning på det. Gör ont i mitt lilla hjärta när jag tänker på dom tre fina åren vi hade tillsammans. Allting som vi gick igenom, alla skratt, all gråt, bråk, hat men framför allt kärlek. Tänk allt som vi har lärt oss tillsammans, bara en sån sak liksom. Allt jag kan idag har jag lärt mig med några riktigt sköna brudar, vill verkligen tacka alla i min klass för tre fantastiska år. Hade så sjukligt kul. Ett extra tack till Josefin Högbom, Evelina Johansson&Kajsa Persson, med er brevid mig varje dag så gled dagarna förbi. Tack till min lärare Catarina&Anna-Britta som verkligen fick mig att kämpa när allting gick åt helvete. Skulle faktiskt kunna gråta en skvätt just nu, är inte långt ifrån. Är verkligen tacksam för allting som ni har gjort för mig under mina tre år. Att ni har stått ut med mig är endast en fråga till gud, jag förstår inte själv. Men verkligen, Tack!
Minnen bara bubblar upp, det jag minns starkast är första utflykten i sidsjön när ingen kände varandra, när vi åkte till Sandö Katastrofövning i ettan samt när jag, Madde&Kajsa utförde vårat projektarbete i trean som var att VI tre skulle anordna en helt egen katastrofövning för våra ettor på programmet uppe i Sandö som först gick heeeelt åt skogen och vi höll på att ge upp, men vi kämpade och genomförde den galant därav ett grymt betyg, gissa om jag var stolt när jag stod där i Sandö då. Man får ju inte glömma när vi hade en sjukt flippad klassfest hemma hos Malin, när jag och Evelina var med på Omvårdnads-SM och sist men störst, det som vi alla längtat efter, STUDENTEN! ååhh. gråt ut, jag saknar er. Ni kommer alltid ha eran plats i mitt hjärta. Allihopa, länge leve OP07-mina älskade!!!
FY BUBBLAN VAD KUL VI HAFT!

Kommentarer
Postat av: josefin

åh vad söt du ärr, nu började jag också att sakna! vi måste ha någon "klassfest"!

2010-12-20 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0