Lilla julafton

Jag och min älskade man har haft lilla julafton!! Eller jag fick lite saker igår säger bara gooajjeeeaaaa:D happyface som fan! Också riktigt nöjd blev jag! Så idag fick han sina julklappar av mig och jag hoppas att han också blev rätt nöjd=) nu sitter han o fifflar med klockan som han fick och jag ligger o bloggar i sängen alltid lika ruuuligt!:) snart tänkte jag gå o duscha och göra mig klar för sängen! Funderar dock starkt på att dygna eftersom klockan är ett och vi ska åka till Sthlm imorgon runt 11.00-11.30 så ska vara hemm med bilen runt 10.00 vore ju rätt skönt att sova hela vägen dit!:) nåväl, får se om vi håller oss vakna! Nu ska jag pussa på min älskling, hörs dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0